Fogfehérítés

Fogfehérítés 99.000 Ft. helyett 79.000 Ft-ért!

Fogfehérítés Nyíregyházán
Mindenki szeretne fehér fogakat

A fogfehérítés alkalmával ellenőrzött, rendelői körülmények között olyan anyagot kenünk a fog felületére, ami rövid időn belül kifehéríti azt. Az eljárás teljesen fájdalommentes, és körülbelül fél óra alatt készen is vagyunk vele.

A páciens kényelmes fekvő pozícióban helyezkedik el a fogorvosi székben. Először gondosan lefedjük az ínyt és a környező nyálkahártya területeket egy speciális védő anyaggal, hogy véletlenül se kerüljön rá a fehérítő anyagból. Ezután gondosan felhelyezzük a fehérítő anyagot a fogakra. Nem szükséges mindegyik fogra tenni az anyagból, elég csak azokra amik a mosolyvonalban vannak. Ezután kb. 20-25 percet várunk, úgy hogy a páciens folyamatos kontroll alatt van, ha bármi érzékenységet tapasztal, a folyamatot azonnal megszakítjuk. A kívánt idő leteltével az anyagokat bő vizes mosással eltávolítjuk. Szükség esetén a folyamat megismételhető. Általában 2-3 árnyalatnyi különbséget azonnal el lehet érni az eredeti és a fehérített fogszínek között. A kezelés után javasolt valamilyen magas fluortartalmú gél használata egy pár napig, így csökkentve az esetleges kialakult érzékenységet. Károsító hatása a fehérítésnek nincs a fogakra.

FONTOS! A fogfehérítés csakis kizárólag egészséges fogakon, és gyulladásmentes íny mellett lehetséges! Ezért a fehérítés előtt minden esetben szükséges egy előzetes állapotfelmérés, és ha szükséges fogkőleszedés is.

Jelentkezzen be most!