KrúdyHáz Fogászati Centrum

Ezen az oldalon a nyíregyházi KrúdyHáz Fogászati Centrum leírását, jellemzőit, fotóit találják meg.

2012 nyarától Nyíregyháza belvárosában, a volt Krúdy-mozi helyén épült modern, minden igénynek megfelelő irodaházban várjuk kedves pácienseinket. Számos előny, és semmi hátrány az új helyen, a Szabadság tér 12. I emelet 18. alatt: könnyebb megközelíthetőség és parkolási lehetőség, mozgáskorlátozottak részére akadálymentes közlekedés és lift szolgálja a kényelmet.  Váró és kezelő helyiségeink légkondicionáltak, minden igényt kielégítenek.

A Nyíregyháza belvárosában található KrúdyHáz Fogászati Centrum a legmodernebb technikával felszerelt fogászatok egyike Szabolcs megyében. Orvosai Dr. Szalontai Éva, és Dr. Szalontai György kiválóan képzett, szakmai konferenciákra és nemzetközi találkozókra járó fiatal fogorvosok. Dr. Szalontai György az Országos Sportegészségügyi Intézet, közismertebb nevén a Sportkórház vezető fogorvosa. Kimagasló szakmai hozzáállásával kiérdemelte, hogy a magyar válogatott élsportolók és olimpikonok hivatásos fogorvosa lehessen. Munkáját jelenleg felváltva végzi Budán és Nyíregyházán egyaránt. Páciensei, ha szükséges lejárnak hozzá, hogy modern nyíregyházi rendelőjében kezeltessék fogaikat, sőt egyre gyakrabban érkeznek nemcsak a fővárosból, hanem külföldről is.

A következőkben néhány képet mutatunk be a rendelőből, illetve a váróból.

KrúdyHáz Fogászati Centrum Nyíregyháza
A KrúdyHáz Fogászati Centrum Nyíregyháza és orvosa, Dr. Szalontai György